Wednesday, September 15, 2010

Ape Aku Wat Sepanjang Cuti Raya Nie (^^,)

Posted by Hanie Bee at 2:31 AM
Dengan lafaz bismilahirahmanirahim 
Aku memulakan citer bohong aku moga kowg sumer percaya hendakny..haha!!
Xdalah gurau2 jer..heheh...
BIor cek kabo kat hang sumer ape cek wat spnjg cuti rayer nie..
OK, yg pntg aku nak ckp BOSAN ok..sgt2 BOSAN..
ps2 TENCION...
(sbb firsttyme ryer assmnt sume xsap g..gaga^^)

cumer yg berti mse dapat raye bsme teman2 ku ..  iaitu Epi,Hawa,Hanisah,Jane n 2 owg laki Mlayu takhir oke..highlight waner PINK kat ctue ok..
Tada !!! Cheran n Hud Zakaun a.k.a FAIZAL..opss !!
sory hud..sape kah Faizal ??nme nye mcm hncem?mcm maco?mcm2...?? hahha
ssunguh nyer bagi gurl2 yg ingn kan laki sjati xusah lah plih yg tue ok..
huhuhuhu..biarlah hud saje pneman faizal tatkala luka n lara..
(ni lah hud baca mmg kne kerat 18 akuh nie weyh..)^^


nak tgk ke pic ktowg?? ok2..taw lah hang sumer gelojoh..
rlex2 lah..jgn buas sgt..(traser..^^)

1

2

3



4



5

6

TAdadad !!!!!!! 


 dari kiri anda tue hak yg manis2 gigi nmpk tue HAWA yer ..  bkn AIZAT . .
(hehe..^^)
ps2 tkemut2 yg mcm gurl2 mlayu takhir yg cun lg mlecun tue..
spupu hanie bee yg bnme EFFIRA LIZA RAZANI . .ngaa~
& yg tepi ckali tue i like lah ! Hanisah . .sgt baik ok..ala2 keibuan gtue..pandai msk,kemas,giler2....sumer lah..(dan3 nak puji lbek kan..^^)

 
haiiihh.. dowg lg..balik2 dowg..xda owg lin ka..??
ish3..
hahahhaha ^^

 
sorry lah pic aku xda pon dlm ni coz aku lah yg amik gmbo tue..ngaa~
(ttibe jer,sape tyer ntah kan..xmalu jer aku nie.....)
eh ! ape slh ny aku pnye post..aku ny ske lah nak ckp apekn tuan2 n puan2 skalian......hahah ^^ giler !

bkn ape bkn nk ngata lah kan..ktowg ni dok mlantak pdhal dah knyg..
tue yg smpi gambo pon xingat dah nak amik nyer..
sadis gler..kn dah kantoi aku mmg ske mkn..haha !!
biaserlah kan..nak mnaikn BOTOx pipi aku nie..haha..dah cm telur^^
(Bkn ngata diri tp sedo diri..cm sdp je ayt tue kn..hihi)

yang pling xbleyh blarr tue tuan2,puan2,cik puan....
Aku n cpupu aku tue duk mrempet naik moto..
pnyer lah bahagia dah lme xnaik moto kan...
tue yg mcm monkeyh tue..
(mcm monkeyh TP BUKAN MONKEYH ok..)
syok ! naik plak moto nyamok hak bsar tue...uyoh ! hahah..
hbis keayuan n kejelitaan kami bdua2..hahahha !!!
(bgi yg xtaw moto nyamuk = mosquito tue ha wner merah2 hitam)
p/s bapak berat moto yue..huhu..
^
ni lah mnusia,dah pinjm xreti nak bterima kasih sap ngutok lg..pe nak jdi nie..mwahahha !!! ^^
yelah2 mekacih PAK LONG & MAK LONG :)


wei,kowg dok bce post aku nie,kowg xpelik ke?aku pom pelik .. cox ntah ape ntah aku dok mbebel dr td benda butir pon xtaw..nk kta ak klimaks pon xda..ending pon xda..huhuhu..
acctly nak ckp aku ni tgh tencion nie..haha !!
sbb tue dok mrapu dri td..heeee~
anda tertekan???
anda tencion???

mkn lah appeton ! 
(xda kne mgne....^^)
yela2,xpelah..kowg dah fedup kan..
tgk muka kwg bce pon da taw kowg myampah jer kn..
kowg xtgk g muka aku ni dok mhdap lptop dgn kbulow,tertekan,tencion,bosan..
aku rse baik kowg xpyh bygkan..
mbhayerkan kesihatan bagi sesiapa yg ada 
heart attck?
kencg manis?
kencg pahit?
masin??

xpon 
ibu mengandung ???
tidak !
anda dlarg sme skali ok..
takot kenan kan muka hanie bee.
kan susa ..
cumel plax tue..

ape nak jwb ngn mak bapak kowg t..
ish4..
sayer x bersalah n xbtgjwb ok..
hahahhaha^^^

till end~
chow...


hehehee.. Selamat Hari Raya (^^,)

 

4 comments on "Ape Aku Wat Sepanjang Cuti Raya Nie (^^,)"

farah16_honey on September 15, 2010 at 8:45 AM said...

dr ko pny entry ni sgt jelas ko pny ke'tencion'an,kebohsanan,ke'tak tentu arah'an dan ke'blur'an ko tu....
apsal jd camni ko pny entry??hahahaha
klakar beb...

miamieza on September 15, 2010 at 5:32 PM said...

weyyhhhh!!!!!!
sumpa tension nyul bace!!!
tiiiddddaaaakkkk!!!besh gle kowg...huuumm
=((

Hanie Bee on September 15, 2010 at 8:00 PM said...

farah : hahahah !! nmpak kan..nmpak kan..ko bleh bygkan kan..ak dah ckp kan....hahah..
ko blom bygkn muka aku lg . .

nuyul : haha..sumpah tencion kan ! haha..
rlex ngek,ada mse kte g okeyh..xmo =(( . .
biar mcm (^^,) . . love yaa ~

farah16_honey on September 17, 2010 at 2:33 AM said...

ak x payah bayangkan ko pny muke x pe...
ak pun same cam ko...bohsan!!!!!!!!!!huhu

Post a Comment

Wednesday, September 15, 2010

Ape Aku Wat Sepanjang Cuti Raya Nie (^^,)

Dengan lafaz bismilahirahmanirahim 
Aku memulakan citer bohong aku moga kowg sumer percaya hendakny..haha!!
Xdalah gurau2 jer..heheh...
BIor cek kabo kat hang sumer ape cek wat spnjg cuti rayer nie..
OK, yg pntg aku nak ckp BOSAN ok..sgt2 BOSAN..
ps2 TENCION...
(sbb firsttyme ryer assmnt sume xsap g..gaga^^)

cumer yg berti mse dapat raye bsme teman2 ku ..  iaitu Epi,Hawa,Hanisah,Jane n 2 owg laki Mlayu takhir oke..highlight waner PINK kat ctue ok..
Tada !!! Cheran n Hud Zakaun a.k.a FAIZAL..opss !!
sory hud..sape kah Faizal ??nme nye mcm hncem?mcm maco?mcm2...?? hahha
ssunguh nyer bagi gurl2 yg ingn kan laki sjati xusah lah plih yg tue ok..
huhuhuhu..biarlah hud saje pneman faizal tatkala luka n lara..
(ni lah hud baca mmg kne kerat 18 akuh nie weyh..)^^


nak tgk ke pic ktowg?? ok2..taw lah hang sumer gelojoh..
rlex2 lah..jgn buas sgt..(traser..^^)

1

2

3



4



5

6

TAdadad !!!!!!! 


 dari kiri anda tue hak yg manis2 gigi nmpk tue HAWA yer ..  bkn AIZAT . .
(hehe..^^)
ps2 tkemut2 yg mcm gurl2 mlayu takhir yg cun lg mlecun tue..
spupu hanie bee yg bnme EFFIRA LIZA RAZANI . .ngaa~
& yg tepi ckali tue i like lah ! Hanisah . .sgt baik ok..ala2 keibuan gtue..pandai msk,kemas,giler2....sumer lah..(dan3 nak puji lbek kan..^^)

 
haiiihh.. dowg lg..balik2 dowg..xda owg lin ka..??
ish3..
hahahhaha ^^

 
sorry lah pic aku xda pon dlm ni coz aku lah yg amik gmbo tue..ngaa~
(ttibe jer,sape tyer ntah kan..xmalu jer aku nie.....)
eh ! ape slh ny aku pnye post..aku ny ske lah nak ckp apekn tuan2 n puan2 skalian......hahah ^^ giler !

bkn ape bkn nk ngata lah kan..ktowg ni dok mlantak pdhal dah knyg..
tue yg smpi gambo pon xingat dah nak amik nyer..
sadis gler..kn dah kantoi aku mmg ske mkn..haha !!
biaserlah kan..nak mnaikn BOTOx pipi aku nie..haha..dah cm telur^^
(Bkn ngata diri tp sedo diri..cm sdp je ayt tue kn..hihi)

yang pling xbleyh blarr tue tuan2,puan2,cik puan....
Aku n cpupu aku tue duk mrempet naik moto..
pnyer lah bahagia dah lme xnaik moto kan...
tue yg mcm monkeyh tue..
(mcm monkeyh TP BUKAN MONKEYH ok..)
syok ! naik plak moto nyamok hak bsar tue...uyoh ! hahah..
hbis keayuan n kejelitaan kami bdua2..hahahha !!!
(bgi yg xtaw moto nyamuk = mosquito tue ha wner merah2 hitam)
p/s bapak berat moto yue..huhu..
^
ni lah mnusia,dah pinjm xreti nak bterima kasih sap ngutok lg..pe nak jdi nie..mwahahha !!! ^^
yelah2 mekacih PAK LONG & MAK LONG :)


wei,kowg dok bce post aku nie,kowg xpelik ke?aku pom pelik .. cox ntah ape ntah aku dok mbebel dr td benda butir pon xtaw..nk kta ak klimaks pon xda..ending pon xda..huhuhu..
acctly nak ckp aku ni tgh tencion nie..haha !!
sbb tue dok mrapu dri td..heeee~
anda tertekan???
anda tencion???

mkn lah appeton ! 
(xda kne mgne....^^)
yela2,xpelah..kowg dah fedup kan..
tgk muka kwg bce pon da taw kowg myampah jer kn..
kowg xtgk g muka aku ni dok mhdap lptop dgn kbulow,tertekan,tencion,bosan..
aku rse baik kowg xpyh bygkan..
mbhayerkan kesihatan bagi sesiapa yg ada 
heart attck?
kencg manis?
kencg pahit?
masin??

xpon 
ibu mengandung ???
tidak !
anda dlarg sme skali ok..
takot kenan kan muka hanie bee.
kan susa ..
cumel plax tue..

ape nak jwb ngn mak bapak kowg t..
ish4..
sayer x bersalah n xbtgjwb ok..
hahahhaha^^^

till end~
chow...


hehehee.. Selamat Hari Raya (^^,)

 

4 comments:

  1. dr ko pny entry ni sgt jelas ko pny ke'tencion'an,kebohsanan,ke'tak tentu arah'an dan ke'blur'an ko tu....
    apsal jd camni ko pny entry??hahahaha
    klakar beb...

    ReplyDelete
  2. weyyhhhh!!!!!!
    sumpa tension nyul bace!!!
    tiiiddddaaaakkkk!!!besh gle kowg...huuumm
    =((

    ReplyDelete
  3. farah : hahahah !! nmpak kan..nmpak kan..ko bleh bygkan kan..ak dah ckp kan....hahah..
    ko blom bygkn muka aku lg . .

    nuyul : haha..sumpah tencion kan ! haha..
    rlex ngek,ada mse kte g okeyh..xmo =(( . .
    biar mcm (^^,) . . love yaa ~

    ReplyDelete
  4. ak x payah bayangkan ko pny muke x pe...
    ak pun same cam ko...bohsan!!!!!!!!!!huhu

    ReplyDelete

 

Hɑиɨє Bєє♔ §WEET LɨKE HღNEY Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting