Friday, July 29, 2011

KUATKAN AKU ! & RAHSIA MAKAN ? WOW !

Posted by Hanie Bee at 9:48 PM
KESENIAN XDA TOLOK BANDINGAN..HAHA



mood :: kesedihan kembali tenang :')

environment :: mcm2 lah..bengkak2 mata ? hmm



assalamualaikum..
hai teman2 kat luar sne..chat ke dok?
Entr kali ni KUAT KAN AKU !
oh peles..peles....
no more cry no more pain..
aku xnak lah cter panjang lebar but
dugaan yg dtg begitu hebat nyer...
hanya krn slh paham..
sume nyer jadi kacau bilau !
prong prang ! prong prang !(sound)

aku? aku? 
bangun2 tdo mata aku dah EDEMA..
EDEMA (m'bengkak)
oh sakit nya mata..hmm~ (T.T)
ntah lah xsdr smlm bila aku tdo...
after tido beberape RATUS minit..
aku terjaga...terpana...
nininginingning~(hs bdering)<--poyo
 tertera (NAMA DIRAHSIAKAN)



hello...emm..emm..emm..(nantok lg)
ps2...ps3..ps4....
:') 
maafkan orang..orang xsalahkan dia pon..
i M*** u..L*** u..
 (dax2 bwh umo taw t ! huhu)

ya allah...tuhan tue maha kuasa...
baru aku sedar yang dugaan yang datang tu ada hikmah disebaliknya...
HUJAM DAN RIBOT TAUFAn melanda semalam kembali tenang dengar sinar MATAHARI...
(cam A.SAMAD SAID !)<---bongkak jap :P

petikan someone : )
''DUGAAN YANG DATANG ADALAH CARA MENDEKATKAN DIRI KEPADA ALLAH S.W.T ''

KINI..AKU KEMBALI TENANG !
HAPPY ! OH YEAH ?

XDA LAH...BIASE JEP..
SMLM WLAPON MATA AKU DAH 
MCM KENA GAM(NANTOK)..
TAPI AKU TERUSKAN JUGAK PERJUANGAN 
NAK SETTLE KAN PROB..TU ADLAH 1 USAHA STLAH TAWAKAL TAW !
HAHAH...MANYAK LAH AKU NIE~ (JGN LYN)

IKLAN JAP~
UTK AWK :)

''DAK PELIK..JGN WAT LG CENGINI TAW..XNAK SEDIH2 LAGI..SAMPAI PANTAI PON NAIK MUAK KOT TGK MUKA ORG NIE..ASYIK LUAHKAN HATI KAT PANTAI JE...APELAH DOSA DIA...ORG XNAK DAH SEDIH2 1 HARI 1 MALAM...ORG XNAK DIA TENCION SAMPAI XG KELAS SBB ORG...LAU AD MASALAH KITA SETTLE SMPI LEBAM K..HUHUHU..RINDU DGR SORE AWK STLAH..JAP2..KIRA JAP..1..2..3 DLM 20JAMXDGR SORE AWK.. :(OH TIDAK..HUHU... 

MISS U KETAT2 ! (18SX)

Skung aku tgh pikir nak mkn ape ye?
lapoo0oo larh~~~
MAGGIE ?urm...(telan liur)
gorges ! aku nak tanak air jap g...ps2 nak bukak MAMEE CUP TOM YAM :)
walaweyh~~~ oh ad stnce owg xske MAMEE , ad suka MAGGIE..ala...xpelah..
perot aku bkn perot kowg....adoi~ xpaham2...

OK ! AKU AD SATU LAGI BENDA 
NAK SHARE NGN KOWANG..NGAA~
GURL2 JE SUKE BENDA ALAH CAM NIE...
TAPI XKURG NYE LAKI KAN3 :)

RAHSIA PASANGAN KOWANG MAKAN :)
EAT ! EAT ! EAT !
APE KATA KALI KOWG TGK CARA UR EHEM2 MKN!
''HER 4 GURL2 HIM 4 BOBOY''
NI KOWG PON DUK MASYUK SUAP2 
SMPI XTGK DH 
OWG TEPI DPN BLKG...
(LAPO SGT LH TU..)
NI SAJE JEK UTK KITA SUKA2 ++ INFO 
KAT OTAK KITA KAN...JGN PRCYE SGT TP UTK HIBURAN..
HAHAH..XVOLEYHVELAR AYT AKU..
(MENGCOVER DIRI...PDHAL NYE AKU XCTD SKALI BACA..LALALAL..~)

JENG ! JENG ! JENG !

Makan dengan tenang


Wah! Skima habis nampaknya. Suapannya penuh hati-hati. Tapi sikapnya itu buat kamu bosan. Geram pun ada gak. Mana taknya, dia seolah-olah lebih 'minat' dengan makanan itu berbanding dengan diri kamu sendiri. Namun di sebalik sikap dingin si dia itu menggambarkan bahawa dia seorang yang tegas dalam membuat keputusan dan usah diragui soal kesetiaannya. Kamu tetap satu di hatinya! Cewah! 

Asyik belek makanan 

Hai! Dia lebih banyak pandang makanan daripada wajah kamu! Macamlah makan tu sedap sangat. Perhatikan cara dia makan. Cukup teliti. Misalnya kalau makan ikan, tulang-tulang ikan itu siap disusun di tepi pinggan. Elok saja! Usah gusar, itu menandakan dia amat prihatin dalam tiap apa juga yang dilakukan. Selain itu, tentu saja dia memang serius dengan kamu. So, usahlah diragukan cintanya!

Serius ketika makan 
Kiranya gaya makan dia okey saja. Tak terlalu cepat atau lambat sangat. Sesekali dia akan berbual tapi taklah kerap sangat. Bermakna kamu masih lagi 'wujud' di depannya. Namun ketika mengunyah, matanya asyik perhatikan kamu hingga kadangkala kamu nak makan pun segan. Alahai! Bertuahnya badan! Nampak sangat dia teramat sayang terhadap kamu dan tak mahu kamu 'hilang' sesaat pun dari pandangannya. Jaga-jaga, kang nanti tercekik tulang pulak! Sikap pelindung jelas ditunjukkan terhadap diri kamu. Berbahagialah yek! 

Makan sambil borak 


Syok sangat berbual dengan kamu sampaikan nasi di dalam pinggan pun tak luak. Itu menggambarkan si dia seorang yang periang dan susah nak tengok dia marah. Tapi, merajuk tu adalah. Selain itu, dia juga gemar berterus-terang kerana baginya itu adalah antara perkara utama untuk memastikan sesebuah perhubungan itu berjaya. Tapi awas, jangan buat dia marah. 'Angin satu badanlah pulak! 

Makan sambil kerap 

Tengok jam tiap kali makan, selalu nak cepat sedangkan masa masih pangjang dan tak ada perkara yang nak 'dikejar'. Jangan salah faham, bukan dia ada date dengan gadis/jejaka lain, cuma itu dah memang tabiat dia. Itu semua menunjukkan bahawa dia sebenarnya amat menitikberatkan soal masa. Tengok saja tiap kali berjanji. Mesti 'on time' dia sampai. Sebab tu dia tak suka seseorang yang lembap. 
Makan sambil merungut 

Ada saja yang tak kena. Makanan tak sedaplah, kurang garamlah dan macam-macam lagi. Kadangkala tu, sakit juga hati kamu dibuatnya. Alah! Biasalah tu, dia kan jenis yang suka berterus-terang. Apa saja yang dirasakan tak puas hati akan diluahkan walaupun kadangkala ia merimaskan kamu.Tapi di sebalik sikapnya itu, ia menunjukkan bahawa dia teramat mengambil berat terhadap diri kamu. Cuma awas, dia tu kuat cemburu. Jadi, jangan gatal-gatal nak menjeling jejaka/gadis di meja sebelah walaupun sekadar untuk cuci mata. Nahas kamu nanti!


 P/S AKU COPY N PASTE.TENGKIU. :).

CUKUPLAH KALI NI JE AKU STORY MORY..
PAPE HAL AKU FLY KAT DIARY KSYGAN NIE BILA NAK NGAMOK2 NAK TACIK2 OK :)

THNX 4 UOLS YG SUDI BACA.
NAK TINGGALKAN KAN JEJAK PI KAT SHOUTBOX KAT HUJUNG TEPI BELAH KANA LAPP KOWAG.. 
SALAM..
ADAAKUKESAHAPEKAUKESAH | HB

0 comments on "KUATKAN AKU ! & RAHSIA MAKAN ? WOW !"

Post a Comment

Friday, July 29, 2011

KUATKAN AKU ! & RAHSIA MAKAN ? WOW !

KESENIAN XDA TOLOK BANDINGAN..HAHA



mood :: kesedihan kembali tenang :')

environment :: mcm2 lah..bengkak2 mata ? hmm



assalamualaikum..
hai teman2 kat luar sne..chat ke dok?
Entr kali ni KUAT KAN AKU !
oh peles..peles....
no more cry no more pain..
aku xnak lah cter panjang lebar but
dugaan yg dtg begitu hebat nyer...
hanya krn slh paham..
sume nyer jadi kacau bilau !
prong prang ! prong prang !(sound)

aku? aku? 
bangun2 tdo mata aku dah EDEMA..
EDEMA (m'bengkak)
oh sakit nya mata..hmm~ (T.T)
ntah lah xsdr smlm bila aku tdo...
after tido beberape RATUS minit..
aku terjaga...terpana...
nininginingning~(hs bdering)<--poyo
 tertera (NAMA DIRAHSIAKAN)



hello...emm..emm..emm..(nantok lg)
ps2...ps3..ps4....
:') 
maafkan orang..orang xsalahkan dia pon..
i M*** u..L*** u..
 (dax2 bwh umo taw t ! huhu)

ya allah...tuhan tue maha kuasa...
baru aku sedar yang dugaan yang datang tu ada hikmah disebaliknya...
HUJAM DAN RIBOT TAUFAn melanda semalam kembali tenang dengar sinar MATAHARI...
(cam A.SAMAD SAID !)<---bongkak jap :P

petikan someone : )
''DUGAAN YANG DATANG ADALAH CARA MENDEKATKAN DIRI KEPADA ALLAH S.W.T ''

KINI..AKU KEMBALI TENANG !
HAPPY ! OH YEAH ?

XDA LAH...BIASE JEP..
SMLM WLAPON MATA AKU DAH 
MCM KENA GAM(NANTOK)..
TAPI AKU TERUSKAN JUGAK PERJUANGAN 
NAK SETTLE KAN PROB..TU ADLAH 1 USAHA STLAH TAWAKAL TAW !
HAHAH...MANYAK LAH AKU NIE~ (JGN LYN)

IKLAN JAP~
UTK AWK :)

''DAK PELIK..JGN WAT LG CENGINI TAW..XNAK SEDIH2 LAGI..SAMPAI PANTAI PON NAIK MUAK KOT TGK MUKA ORG NIE..ASYIK LUAHKAN HATI KAT PANTAI JE...APELAH DOSA DIA...ORG XNAK DAH SEDIH2 1 HARI 1 MALAM...ORG XNAK DIA TENCION SAMPAI XG KELAS SBB ORG...LAU AD MASALAH KITA SETTLE SMPI LEBAM K..HUHUHU..RINDU DGR SORE AWK STLAH..JAP2..KIRA JAP..1..2..3 DLM 20JAMXDGR SORE AWK.. :(OH TIDAK..HUHU... 

MISS U KETAT2 ! (18SX)

Skung aku tgh pikir nak mkn ape ye?
lapoo0oo larh~~~
MAGGIE ?urm...(telan liur)
gorges ! aku nak tanak air jap g...ps2 nak bukak MAMEE CUP TOM YAM :)
walaweyh~~~ oh ad stnce owg xske MAMEE , ad suka MAGGIE..ala...xpelah..
perot aku bkn perot kowg....adoi~ xpaham2...

OK ! AKU AD SATU LAGI BENDA 
NAK SHARE NGN KOWANG..NGAA~
GURL2 JE SUKE BENDA ALAH CAM NIE...
TAPI XKURG NYE LAKI KAN3 :)

RAHSIA PASANGAN KOWANG MAKAN :)
EAT ! EAT ! EAT !
APE KATA KALI KOWG TGK CARA UR EHEM2 MKN!
''HER 4 GURL2 HIM 4 BOBOY''
NI KOWG PON DUK MASYUK SUAP2 
SMPI XTGK DH 
OWG TEPI DPN BLKG...
(LAPO SGT LH TU..)
NI SAJE JEK UTK KITA SUKA2 ++ INFO 
KAT OTAK KITA KAN...JGN PRCYE SGT TP UTK HIBURAN..
HAHAH..XVOLEYHVELAR AYT AKU..
(MENGCOVER DIRI...PDHAL NYE AKU XCTD SKALI BACA..LALALAL..~)

JENG ! JENG ! JENG !

Makan dengan tenang


Wah! Skima habis nampaknya. Suapannya penuh hati-hati. Tapi sikapnya itu buat kamu bosan. Geram pun ada gak. Mana taknya, dia seolah-olah lebih 'minat' dengan makanan itu berbanding dengan diri kamu sendiri. Namun di sebalik sikap dingin si dia itu menggambarkan bahawa dia seorang yang tegas dalam membuat keputusan dan usah diragui soal kesetiaannya. Kamu tetap satu di hatinya! Cewah! 

Asyik belek makanan 

Hai! Dia lebih banyak pandang makanan daripada wajah kamu! Macamlah makan tu sedap sangat. Perhatikan cara dia makan. Cukup teliti. Misalnya kalau makan ikan, tulang-tulang ikan itu siap disusun di tepi pinggan. Elok saja! Usah gusar, itu menandakan dia amat prihatin dalam tiap apa juga yang dilakukan. Selain itu, tentu saja dia memang serius dengan kamu. So, usahlah diragukan cintanya!

Serius ketika makan 
Kiranya gaya makan dia okey saja. Tak terlalu cepat atau lambat sangat. Sesekali dia akan berbual tapi taklah kerap sangat. Bermakna kamu masih lagi 'wujud' di depannya. Namun ketika mengunyah, matanya asyik perhatikan kamu hingga kadangkala kamu nak makan pun segan. Alahai! Bertuahnya badan! Nampak sangat dia teramat sayang terhadap kamu dan tak mahu kamu 'hilang' sesaat pun dari pandangannya. Jaga-jaga, kang nanti tercekik tulang pulak! Sikap pelindung jelas ditunjukkan terhadap diri kamu. Berbahagialah yek! 

Makan sambil borak 


Syok sangat berbual dengan kamu sampaikan nasi di dalam pinggan pun tak luak. Itu menggambarkan si dia seorang yang periang dan susah nak tengok dia marah. Tapi, merajuk tu adalah. Selain itu, dia juga gemar berterus-terang kerana baginya itu adalah antara perkara utama untuk memastikan sesebuah perhubungan itu berjaya. Tapi awas, jangan buat dia marah. 'Angin satu badanlah pulak! 

Makan sambil kerap 

Tengok jam tiap kali makan, selalu nak cepat sedangkan masa masih pangjang dan tak ada perkara yang nak 'dikejar'. Jangan salah faham, bukan dia ada date dengan gadis/jejaka lain, cuma itu dah memang tabiat dia. Itu semua menunjukkan bahawa dia sebenarnya amat menitikberatkan soal masa. Tengok saja tiap kali berjanji. Mesti 'on time' dia sampai. Sebab tu dia tak suka seseorang yang lembap. 
Makan sambil merungut 

Ada saja yang tak kena. Makanan tak sedaplah, kurang garamlah dan macam-macam lagi. Kadangkala tu, sakit juga hati kamu dibuatnya. Alah! Biasalah tu, dia kan jenis yang suka berterus-terang. Apa saja yang dirasakan tak puas hati akan diluahkan walaupun kadangkala ia merimaskan kamu.Tapi di sebalik sikapnya itu, ia menunjukkan bahawa dia teramat mengambil berat terhadap diri kamu. Cuma awas, dia tu kuat cemburu. Jadi, jangan gatal-gatal nak menjeling jejaka/gadis di meja sebelah walaupun sekadar untuk cuci mata. Nahas kamu nanti!


 P/S AKU COPY N PASTE.TENGKIU. :).

CUKUPLAH KALI NI JE AKU STORY MORY..
PAPE HAL AKU FLY KAT DIARY KSYGAN NIE BILA NAK NGAMOK2 NAK TACIK2 OK :)

THNX 4 UOLS YG SUDI BACA.
NAK TINGGALKAN KAN JEJAK PI KAT SHOUTBOX KAT HUJUNG TEPI BELAH KANA LAPP KOWAG.. 
SALAM..
ADAAKUKESAHAPEKAUKESAH | HB

No comments:

Post a Comment

 

Hɑиɨє Bєє♔ §WEET LɨKE HღNEY Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting