Friday, December 31, 2010

Aku Tak Sanggup Kehilanganmu

Posted by Hanie Bee at 2:11 AM
Andai aku mampu untuk ulangi saat b'samamu..
Andai aku mampu putar kembali masa b'lalu..
Hanya kau yang aku sayang & aku cinta..
Walapon dunia ini xmenerima cinta kita..
Percayalah hati aku hanya milik kau sorang..




Setiap sudut aku hanya bayangkan kau..
Kenangan yang xmungkin akan aku lupakan..
Tatkala kau bsamaku..makan..minum...semuanya....perit syg..
Mengapa takdir mengubah segalanya..
Aku mati tanpa kau..
Jiwa,hati,perasaan mati..
Bukan terguris atau terluka tapi hati aku hancur...




Sayang....
Ye..


Mengapa kejam dunia ini...cinta disemai namun...
perpisahan yang tiba....
Aku xkuat tanpamu...aku takot tanpa dirimu...


Ketahuilah aku sakit...aku sedih..
aku gila...aku mati....tanpa ye...
Kenangan abadi.... :'(




Apa yg patot aku buat ni ya'allah..sungguh besar dugaanmu d'saat aku perlukan dia..
Aku redha dgn ketentuanmu...aku hanya hambamu yg lemah..lemah selemah2 manusia...
Kerdil d'sisimu...Berikanlah aku kekuatan..ketabahan dan keimanan.. :')


                                                                INSAN TERLUKA,
                                                                                                 Hanie Bee 

8 comments on "Aku Tak Sanggup Kehilanganmu"

syazy on December 31, 2010 at 2:25 AM said...

hanie!~

Hanie Bee on December 31, 2010 at 3:39 AM said...

sam ke nie ?

Syah on December 31, 2010 at 4:00 AM said...

yang telah lepas .. biarkanlah saja .. mungkin akan ada pengganti yang sedang menanti di hujung perjalanan hidup awk .Jangan bersedih dengan cinta, kerana cinta pada ALLAH itulah cinta yang agung . Percayalah jodoh dan mati kita ditentukan ALLAH . Berdoalah padanya agar awk ditemukan dengan insan yang lebih baik untuk menjadi raja awk . INSYAALLAH ..

amira syuhada on December 31, 2010 at 5:13 AM said...

:) chill la yang..
Kalau kita asyik kenang benda sedih sampai bila pun kita macam tu.. Enjoy ur life.. Percaya takdir InsyaALLAH semua okay..

Hanie Bee on December 31, 2010 at 7:25 AM said...

syah : hurmm..ape yg awk ckp 2 betol..cume tlalu byk sgt penderitaan yg dlalui..lg2 skrg after pisahan hanie duk pulak kat rantau owgtol 2 ! sowg2..trase sgt takot n sunyi.. :'(

mira : thanz mia..betol 2 jgn dkeng bnda yg lalu..hurmm

syazy on December 31, 2010 at 8:01 PM said...

hani : yup..sam nih... see?? sume still support hanie..sume syg hani...sume na hani happy~ so,jgn cmni..jodoh sume da tentukn..tggl perlu d'crik yg kekal sampai kita mati...

farah16_honey on January 1, 2011 at 12:45 AM said...

oit...baru nk mengenang cinta dulu ke??haha
relaks la beb..ade nye jodoh terbaik dr ladang utk ko... :D

miamieza on January 2, 2011 at 8:18 AM said...

sokong syazy 100%!!! hani! u can do it!! chaiyookk!!! ^___^

Post a Comment

Friday, December 31, 2010

Aku Tak Sanggup Kehilanganmu

Andai aku mampu untuk ulangi saat b'samamu..
Andai aku mampu putar kembali masa b'lalu..
Hanya kau yang aku sayang & aku cinta..
Walapon dunia ini xmenerima cinta kita..
Percayalah hati aku hanya milik kau sorang..




Setiap sudut aku hanya bayangkan kau..
Kenangan yang xmungkin akan aku lupakan..
Tatkala kau bsamaku..makan..minum...semuanya....perit syg..
Mengapa takdir mengubah segalanya..
Aku mati tanpa kau..
Jiwa,hati,perasaan mati..
Bukan terguris atau terluka tapi hati aku hancur...




Sayang....
Ye..


Mengapa kejam dunia ini...cinta disemai namun...
perpisahan yang tiba....
Aku xkuat tanpamu...aku takot tanpa dirimu...


Ketahuilah aku sakit...aku sedih..
aku gila...aku mati....tanpa ye...
Kenangan abadi.... :'(




Apa yg patot aku buat ni ya'allah..sungguh besar dugaanmu d'saat aku perlukan dia..
Aku redha dgn ketentuanmu...aku hanya hambamu yg lemah..lemah selemah2 manusia...
Kerdil d'sisimu...Berikanlah aku kekuatan..ketabahan dan keimanan.. :')


                                                                INSAN TERLUKA,
                                                                                                 Hanie Bee 

8 comments:

  1. yang telah lepas .. biarkanlah saja .. mungkin akan ada pengganti yang sedang menanti di hujung perjalanan hidup awk .Jangan bersedih dengan cinta, kerana cinta pada ALLAH itulah cinta yang agung . Percayalah jodoh dan mati kita ditentukan ALLAH . Berdoalah padanya agar awk ditemukan dengan insan yang lebih baik untuk menjadi raja awk . INSYAALLAH ..

    ReplyDelete
  2. :) chill la yang..
    Kalau kita asyik kenang benda sedih sampai bila pun kita macam tu.. Enjoy ur life.. Percaya takdir InsyaALLAH semua okay..

    ReplyDelete
  3. syah : hurmm..ape yg awk ckp 2 betol..cume tlalu byk sgt penderitaan yg dlalui..lg2 skrg after pisahan hanie duk pulak kat rantau owgtol 2 ! sowg2..trase sgt takot n sunyi.. :'(

    mira : thanz mia..betol 2 jgn dkeng bnda yg lalu..hurmm

    ReplyDelete
  4. hani : yup..sam nih... see?? sume still support hanie..sume syg hani...sume na hani happy~ so,jgn cmni..jodoh sume da tentukn..tggl perlu d'crik yg kekal sampai kita mati...

    ReplyDelete
  5. oit...baru nk mengenang cinta dulu ke??haha
    relaks la beb..ade nye jodoh terbaik dr ladang utk ko... :D

    ReplyDelete
  6. sokong syazy 100%!!! hani! u can do it!! chaiyookk!!! ^___^

    ReplyDelete

 

Hɑиɨє Bєє♔ §WEET LɨKE HღNEY Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting