Friday, November 5, 2010

HATI YANG KAU SAKITI

Posted by Hanie Bee at 5:59 AM



MOOD : TERINGAT KEMBALI ZAMAN PERCINTAAN..Ada Apa Dengan Cinta??
AKTXTI: Duduk kat ats katil + muka blurr + kebosanan
P/s : kowh sdiakn dlu tisu taw .. ak nak wat cter sdeyh jap g :')

Assalamualaikummm
Rasa ny baru td smlm aku update blog kn.
entry aku wat khas utk owg yg slalu btye  kT aku knp aku xminat nak b'cinta lg.
byk sgt dah tujahan ptyaan n kata2 mmujuk spye aku kmbali mnerima CINTA.ape itu CINTA?smkin lme aku mgenali ny smkin aku SAKIT..PEDIH..
andai kta aku dbenarkn utk kmbali k zmn dlu,aku xingin mgenali apa itu cinta.
.


Owg kata CINTA itu indah..CINTA itu bahagia..
mugkin pernah aku mlalui ini smua..mgkin prnah aku mgecapi kbhgian itu..
namun...kini....hanya lah tinggal ...hurmm..
Trus terang aku kata kn yg aku xbersedia utk bercinta lg..
aku tidak mmapu lg utk suka n sayang pd owg lin..
aku merasai yg aku hanya berpura2..
aku x berani utk beri owg lin harapan..aku tahu satu hari aku pasti akn mkecewakn seorang insan yg sayang n kasih tehadap aku...

Adakah aku yg bersalah?

Adakah aku yg kejam?

Adakah aku yg xberhati perut?

Adakah aku yg jahat??


Mengapa semua ini terjadi?

MEngapa ni berlaku pada aku?

Kenapa Aku yg terus terluka dan terus terluka ?

Adakah kerana kesalahan aku ?

Aku benci semua ni!


 
Aku kdgkla bhgia dgn hdop aku,kdgkal aku sunyi ngn hdop aku sendiri..

Kdgkala aku cemburu dgn kgembiraan owg lin..

Kdgkala aku ingin dsygi n mnygi

Kdgkala aku melihat hdop ini hanyalah dusta n sengkate..

Kdgkala aku benci diri aku sendiri..
Kdgkala air mata mjdi pneman stia kala aku mengingt kmbali kngan lalu.
.
Aku jugak mnusia yg mpunyai perasan,hati n jiwa..

Aku trikat dgn satu hbungan yg pasti xkan ad pghujungny...

Biarlah itu mjadi kngan n trus kngan..

Biarlah aku dgn hdop aku sndrian..
Aku takot utk mberi owg lin hrapn akhirny dia akn kcewe..
Oleh sbb itu aku xnk  mengenali sesiapa..
Biarlah owg nak kta aku sombg or apa saje cacian dr owg lin..



Aku kenal sape aku..
Aku kenal diri aku..
Aku xsame dgn owg lin..
Aku hanyalah aku dan kekal menjadi aku..

Janganlah menilai sesorg berdasrkan rupa..
Janganlah cinta kerana harta..
Janganlah buta kerna cinta....
ANdai kowg sperti aku..
Aku paham perasan kowg..
Bukan mudah utk mlupakn cinta n mencintai sesorg..
Wlapon aku hidup didunia ini hanya 17 tahun (xckop umo agy)
Tapi byk mengajar aku erti kehidupan..
Sehingga sekarang aku masih melakukan kesilapan..
Manusia tidak sempurna apatah lg aku..Hanie..
Seorang perempuan yg masih tercari2 diri aku..
perempuan yg terlalu byk kelukaan kerna lelaki..
Owang tgk aku kuat..tabah..poyo..xda persaan..
enjoy n happy n senyum slalu..
D'sblik semua ini bukan lah mudah..
bukanlah seindah rupa....
Kdg2 dah mcm novel cinta tapi tue lah knyatan sbnarny..



Xkan ada cerita jika xda pengalaman...
Xkan ada cinta jika xda perasaan..
xkan ada perasaan jika xda hati..
Xkan ada hati jika hati aku mati...

cukuplah sampai sini saja luahan hati aku..
yang sudi baca terima kasih..
terima kasih..
aku harap kowg kat luar jgn lah seperti aku..
tersepit antara cinta buta dan cinta mati...

p/s dah3 lah tue kowg nie..dah mleleh hingus n ayak mata fuguss segala bnda..
huhuhuhuhuhuh (^___^)


till end~
ahlan wahsahlan ilal likok ~


















3 comments on "HATI YANG KAU SAKITI"

CoNaN eD on November 6, 2010 at 8:04 AM said...

lumrah kehidupan
sy\tiap kejadian ade hikmahnye
hidup ini hanya sementara..
lau dah jodoh xkemane..
tuhan xkan trunkan ujian yg xmampu hambanya explore
kadangkala ianya untuk memberi kesederan dan memikirkan tentang kehidupan...
nyways chill fren~~
life must go on... :)

Hanie Bee on November 6, 2010 at 10:11 AM said...

:) thanx conan..betol ape yg kamu ckp..kgkdg hdop ni semua ny sempurna..huhuhu.yupp!! life must go on ! chayok ! :)

CoNaN eD on November 6, 2010 at 11:06 PM said...

yup...kite kene mule matangkan fikiran dr skarang~`
semua yg terjadi have their own reason ~~
so kite as hamba kene tabah menghadapi~`
adehikmahnya dstiap kjadian~~ :)

Post a Comment

Friday, November 5, 2010

HATI YANG KAU SAKITI




MOOD : TERINGAT KEMBALI ZAMAN PERCINTAAN..Ada Apa Dengan Cinta??
AKTXTI: Duduk kat ats katil + muka blurr + kebosanan
P/s : kowh sdiakn dlu tisu taw .. ak nak wat cter sdeyh jap g :')

Assalamualaikummm
Rasa ny baru td smlm aku update blog kn.
entry aku wat khas utk owg yg slalu btye  kT aku knp aku xminat nak b'cinta lg.
byk sgt dah tujahan ptyaan n kata2 mmujuk spye aku kmbali mnerima CINTA.ape itu CINTA?smkin lme aku mgenali ny smkin aku SAKIT..PEDIH..
andai kta aku dbenarkn utk kmbali k zmn dlu,aku xingin mgenali apa itu cinta.
.


Owg kata CINTA itu indah..CINTA itu bahagia..
mugkin pernah aku mlalui ini smua..mgkin prnah aku mgecapi kbhgian itu..
namun...kini....hanya lah tinggal ...hurmm..
Trus terang aku kata kn yg aku xbersedia utk bercinta lg..
aku tidak mmapu lg utk suka n sayang pd owg lin..
aku merasai yg aku hanya berpura2..
aku x berani utk beri owg lin harapan..aku tahu satu hari aku pasti akn mkecewakn seorang insan yg sayang n kasih tehadap aku...

Adakah aku yg bersalah?

Adakah aku yg kejam?

Adakah aku yg xberhati perut?

Adakah aku yg jahat??


Mengapa semua ini terjadi?

MEngapa ni berlaku pada aku?

Kenapa Aku yg terus terluka dan terus terluka ?

Adakah kerana kesalahan aku ?

Aku benci semua ni!


 
Aku kdgkla bhgia dgn hdop aku,kdgkal aku sunyi ngn hdop aku sendiri..

Kdgkala aku cemburu dgn kgembiraan owg lin..

Kdgkala aku ingin dsygi n mnygi

Kdgkala aku melihat hdop ini hanyalah dusta n sengkate..

Kdgkala aku benci diri aku sendiri..
Kdgkala air mata mjdi pneman stia kala aku mengingt kmbali kngan lalu.
.
Aku jugak mnusia yg mpunyai perasan,hati n jiwa..

Aku trikat dgn satu hbungan yg pasti xkan ad pghujungny...

Biarlah itu mjadi kngan n trus kngan..

Biarlah aku dgn hdop aku sndrian..
Aku takot utk mberi owg lin hrapn akhirny dia akn kcewe..
Oleh sbb itu aku xnk  mengenali sesiapa..
Biarlah owg nak kta aku sombg or apa saje cacian dr owg lin..



Aku kenal sape aku..
Aku kenal diri aku..
Aku xsame dgn owg lin..
Aku hanyalah aku dan kekal menjadi aku..

Janganlah menilai sesorg berdasrkan rupa..
Janganlah cinta kerana harta..
Janganlah buta kerna cinta....
ANdai kowg sperti aku..
Aku paham perasan kowg..
Bukan mudah utk mlupakn cinta n mencintai sesorg..
Wlapon aku hidup didunia ini hanya 17 tahun (xckop umo agy)
Tapi byk mengajar aku erti kehidupan..
Sehingga sekarang aku masih melakukan kesilapan..
Manusia tidak sempurna apatah lg aku..Hanie..
Seorang perempuan yg masih tercari2 diri aku..
perempuan yg terlalu byk kelukaan kerna lelaki..
Owang tgk aku kuat..tabah..poyo..xda persaan..
enjoy n happy n senyum slalu..
D'sblik semua ini bukan lah mudah..
bukanlah seindah rupa....
Kdg2 dah mcm novel cinta tapi tue lah knyatan sbnarny..



Xkan ada cerita jika xda pengalaman...
Xkan ada cinta jika xda perasaan..
xkan ada perasaan jika xda hati..
Xkan ada hati jika hati aku mati...

cukuplah sampai sini saja luahan hati aku..
yang sudi baca terima kasih..
terima kasih..
aku harap kowg kat luar jgn lah seperti aku..
tersepit antara cinta buta dan cinta mati...

p/s dah3 lah tue kowg nie..dah mleleh hingus n ayak mata fuguss segala bnda..
huhuhuhuhuhuh (^___^)


till end~
ahlan wahsahlan ilal likok ~


















3 comments:

  1. lumrah kehidupan
    sy\tiap kejadian ade hikmahnye
    hidup ini hanya sementara..
    lau dah jodoh xkemane..
    tuhan xkan trunkan ujian yg xmampu hambanya explore
    kadangkala ianya untuk memberi kesederan dan memikirkan tentang kehidupan...
    nyways chill fren~~
    life must go on... :)

    ReplyDelete
  2. :) thanx conan..betol ape yg kamu ckp..kgkdg hdop ni semua ny sempurna..huhuhu.yupp!! life must go on ! chayok ! :)

    ReplyDelete
  3. yup...kite kene mule matangkan fikiran dr skarang~`
    semua yg terjadi have their own reason ~~
    so kite as hamba kene tabah menghadapi~`
    adehikmahnya dstiap kjadian~~ :)

    ReplyDelete

 

Hɑиɨє Bєє♔ §WEET LɨKE HღNEY Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting