Sunday, September 5, 2010

HARI KE-2 MERASMIKAN BLOG AKUE ^^

Posted by Hanie Bee at 7:21 PM
Selamat Pagi kawan2..
Pagi ni aku akan start dgn bgon,gosok gigi (perlu aku cakap sumer nie..hehe^^)
 
Ok2..Xlame lagi kite sumer umat islam kat seluruh dunia nak beraya..Xsabar nak mnuggu bila tiba masany..berhari raya..(ha! ingat x spe nynyi lagu tue..)Rumah xkemas lagi nie...hukhukhuk..so,seperti biasa setiap tahun akulah yang amik tender kems rumah,tender wat kuih raya..ingat nak special cker wat kek coklet..mmm..nyummy ! opsss ..! bulan pocer aku ni ckp x semenggah..hukhuk ^^Dah alang2 tue baik aku citer terus preparation aku nak raya nie..ok sesunggoh ny....Tahun ni aku baju raya colour yg xpasti..aku dah beli dah baju tapi biru ke warne hijau...ngaaaa~~
Pelik je aku tgk colour tue..Tapi nak wat mcner dah rzkie..pkai jelah...huhu..jgn mbazir okeyh...^^
amalkan amalan gaya hidup sihat 5M tue..(ttibe xda kne mgne)
Raya tahun ni alu xbalik kot Johor :(
Sedih giler,3 taun lah dah lau tmsuk raya nie...miss my friends a lots !!!apa bleh wat..hanie jauh diperantauan,so korg..jgn lupe lah pos duit raya ke kuih raya ke kat uma aku ni okeyh..hihihi ^^
p/s DUIT RAYA TUE MAKE SURE SAMPAI...lalalalalaaaa
Oooo..keeyhhhlahh kawan2..hanie bee nak wat kuih raya nie..tue pon lau mjdi ok..lau xmjdi ......(nasiblah sape dtg uma kompem trus msok ICU keracunan..)hahahahahah....... !!!!:)
Weeeeee........^^see u oalsss lin hari dwaktu yg sme jam yg sme...
salam ^^

5 comments on "HARI KE-2 MERASMIKAN BLOG AKUE ^^"

waw_one on September 5, 2010 at 9:45 PM said...

nice story.. i like it.. trus an menulis kat blog..
abg x kan cmnt smue stry adik but i try to read all of it.. cayok2x.. haha

Hanie Bee on September 6, 2010 at 12:05 AM said...

haha..wahhh..xtaw lax abg ad blog..thanz abg..^^

farah16_honey on September 6, 2010 at 3:00 AM said...

haha..tkot plak ak nk mkn kuih raye ko nnt...tat nenas ade x??

Hanie Bee on September 6, 2010 at 3:28 AM said...

haha..takai ^^
ko msok uma ak ps2 dah xkuar2 dah..hehe
xda lah tart nenas ny..huhu :(

farah16_honey on September 7, 2010 at 12:34 AM said...

apsal kalo ak msuk umah ko xkuar2 dh??sbb kene cirit birit ke...haha

Post a Comment

Sunday, September 5, 2010

HARI KE-2 MERASMIKAN BLOG AKUE ^^

Selamat Pagi kawan2..
Pagi ni aku akan start dgn bgon,gosok gigi (perlu aku cakap sumer nie..hehe^^)
 
Ok2..Xlame lagi kite sumer umat islam kat seluruh dunia nak beraya..Xsabar nak mnuggu bila tiba masany..berhari raya..(ha! ingat x spe nynyi lagu tue..)Rumah xkemas lagi nie...hukhukhuk..so,seperti biasa setiap tahun akulah yang amik tender kems rumah,tender wat kuih raya..ingat nak special cker wat kek coklet..mmm..nyummy ! opsss ..! bulan pocer aku ni ckp x semenggah..hukhuk ^^Dah alang2 tue baik aku citer terus preparation aku nak raya nie..ok sesunggoh ny....Tahun ni aku baju raya colour yg xpasti..aku dah beli dah baju tapi biru ke warne hijau...ngaaaa~~
Pelik je aku tgk colour tue..Tapi nak wat mcner dah rzkie..pkai jelah...huhu..jgn mbazir okeyh...^^
amalkan amalan gaya hidup sihat 5M tue..(ttibe xda kne mgne)
Raya tahun ni alu xbalik kot Johor :(
Sedih giler,3 taun lah dah lau tmsuk raya nie...miss my friends a lots !!!apa bleh wat..hanie jauh diperantauan,so korg..jgn lupe lah pos duit raya ke kuih raya ke kat uma aku ni okeyh..hihihi ^^
p/s DUIT RAYA TUE MAKE SURE SAMPAI...lalalalalaaaa
Oooo..keeyhhhlahh kawan2..hanie bee nak wat kuih raya nie..tue pon lau mjdi ok..lau xmjdi ......(nasiblah sape dtg uma kompem trus msok ICU keracunan..)hahahahahah....... !!!!:)
Weeeeee........^^see u oalsss lin hari dwaktu yg sme jam yg sme...
salam ^^

5 comments:

  1. nice story.. i like it.. trus an menulis kat blog..
    abg x kan cmnt smue stry adik but i try to read all of it.. cayok2x.. haha

    ReplyDelete
  2. haha..wahhh..xtaw lax abg ad blog..thanz abg..^^

    ReplyDelete
  3. haha..tkot plak ak nk mkn kuih raye ko nnt...tat nenas ade x??

    ReplyDelete
  4. haha..takai ^^
    ko msok uma ak ps2 dah xkuar2 dah..hehe
    xda lah tart nenas ny..huhu :(

    ReplyDelete
  5. apsal kalo ak msuk umah ko xkuar2 dh??sbb kene cirit birit ke...haha

    ReplyDelete

 

Hɑиɨє Bєє♔ §WEET LɨKE HღNEY Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting