Sunday, July 17, 2011

2 bEc0Me 1 or 2 in 1 ?

Posted by Hanie Bee at 5:19 AM


ASSALAMUALAIKUM :)

MOOD :: in love so damn !::
ENVIRONMENT :: lyn lagu cinta tak bersyarat + merindui some0ne.. ::


Hai sahabat hai teman..
hai2 mai2 lah dgr ini cerita..hehe..
ape yg aku m'garot nehh =='
ok lah..kowang watpe? aku bosan siot....
(ceh padahal nota xsiap g...erkk)
saje jek luangkan mase berBLOG kan....
ok2 lah..
actly,aku wat entry kali ni utk m'jwp teka tekuk kowg
bagi pd aku..i mean....
oh ! hanie dah ada buah hati ? buah langsat,buah manggis... buah sgle jenis buah
lah dowg tyer...haha..ops! ok joke je~

Erm..seri0os aku ada 's0meone'
what ? manusia lah xkan munyet lak..adoi~
Sape Dia ? 
MY LOVE ? 100% CORRECT ! ! !
peh! berani mati aku wat pengeboman  kan..
aku xnak dh rahsia2 ape2 g..
Izinkan aku menyayangi seseorang..
izinkan aku mencari kebahagian dlm hidup aku..
hmm~
aku xmengharapkan janji sehidup semati..
janji akan bersama sampai bila2...
sbb aku hanya mohn pd NYA supaya aku n dia kekal..
moga dia diciptakan utk aku...
 kehidupan aku dan dia masih panjang lg..byk lagi yg perlu kami usaha demi masa depan n keluarga...
aku harap dia menjadi sumber kekuatan aku n aku melengkapkan hidup dia... :')

Kisah KAMI,
Kisah Vanilla n Coklat,
Kisah Spongebob n Patrick,
Kisah Dax pelik n Dak Cartoon :)
Kisah ape pon kami..

HANIE
Dax PELIK 

Hari yang mungkin xdapat dilupakan..
Tetibe PAntai Batu BuRok Kuala TerenggaNu jd
tempat paling indah n bermakna dlm hidop aku....
mwahhahaha !! kejam x ayt akuh~
lalalaaa~

Kenapa ek ? Xtaw ! xtaw ! xtaw ...


 waiting ~ waiting u ~
lame nyer lah...awat xsampai2 g kan..erkk =='
nasib baiklah i x naik kapal terbang cari dia..
kot2 lah SESAT ke kan..bwek :P

pastu KAMI..

---STORY SENSORED--
 haha..ops! 

then,
Main2 pasir kat pantai..tulis msg kat pasir..
bisu kejap xtaw kenape..haha...

'' awk ❤ ?--> hanie conteng 

x pon..--> dia

mencik ! --> hanie

malu ~~ --> dia

ngadew ! --> hanie
...

miss sy x ? -->hanie

xpon..--> dia

(T.T) ~ --> hanie


            ❤   ~ -- > dia
❤ ❤ 


:) --> hanie





ha nie lah terjadi bila dah xda kerja..

lalalallaa~


   (^.^)

 (^o^)V peace ~

boleh x kalau masa tak berjalan..
terhenti..hmm~ (T.T)
macam xnak bagi dia pulang jek aritue..aku pun gedik xnak masok2 dah kolej kan..hahaha... :')
MENCIK NYER !!!!

hahahha...haish..
biarkan lah hubungan kami berkekalan...amin~
(semangat !)

p/s JOM G KHUSUS KAWEN KOLEJ SY WAT~ lalaalaa~

karna cinta aku jadi sepi...karna cinta aku jadi riang..karna cinta aku jadi pilu...karna cinta kini ku sendiri..karna cinta pelangiku hilang...karna cinta matahari pergi...namun ku yakin dalam hatiku....cintaku tak boleh membunuhku



oklah..sampai cnie jelah mampu aku coretkan..
aku harap coretan ni akan kekal utk aku luahan kan kat cnie..
salam~ papay~

adaakukesahapekaukesah | hanie bee

5 comments on "2 bEc0Me 1 or 2 in 1 ?"

miamieza on July 17, 2011 at 6:28 AM said...

ngongek!! nak nangess~~ wuuu T.T

Hanie Bee on July 17, 2011 at 6:51 AM said...

knp nak nges cenget?!!!

miamieza on July 17, 2011 at 8:44 AM said...

tingat zaman mude2~ lalala~ ^^
i'm happy 4 u ngongek~ =)

sofea stella VII on July 18, 2011 at 2:26 AM said...

Atoto, sweet doh :) Semoga bahagia okay? Elakkan maksiat! Hahaaa *Piyaaa

Hanie Bee on July 18, 2011 at 2:29 AM said...

nurul :: sob3...ni yg nak tachink ni..mudahan2 kita bsme2 bahgia ok cenget :)

sofe :: haha..choi lah~ mne ad biaser2 jek..insyallh~amin :)
p/s mne ad maksiat larh..xda pon ok..hahaa
:P

Post a Comment

Sunday, July 17, 2011

2 bEc0Me 1 or 2 in 1 ?



ASSALAMUALAIKUM :)

MOOD :: in love so damn !::
ENVIRONMENT :: lyn lagu cinta tak bersyarat + merindui some0ne.. ::


Hai sahabat hai teman..
hai2 mai2 lah dgr ini cerita..hehe..
ape yg aku m'garot nehh =='
ok lah..kowang watpe? aku bosan siot....
(ceh padahal nota xsiap g...erkk)
saje jek luangkan mase berBLOG kan....
ok2 lah..
actly,aku wat entry kali ni utk m'jwp teka tekuk kowg
bagi pd aku..i mean....
oh ! hanie dah ada buah hati ? buah langsat,buah manggis... buah sgle jenis buah
lah dowg tyer...haha..ops! ok joke je~

Erm..seri0os aku ada 's0meone'
what ? manusia lah xkan munyet lak..adoi~
Sape Dia ? 
MY LOVE ? 100% CORRECT ! ! !
peh! berani mati aku wat pengeboman  kan..
aku xnak dh rahsia2 ape2 g..
Izinkan aku menyayangi seseorang..
izinkan aku mencari kebahagian dlm hidup aku..
hmm~
aku xmengharapkan janji sehidup semati..
janji akan bersama sampai bila2...
sbb aku hanya mohn pd NYA supaya aku n dia kekal..
moga dia diciptakan utk aku...
 kehidupan aku dan dia masih panjang lg..byk lagi yg perlu kami usaha demi masa depan n keluarga...
aku harap dia menjadi sumber kekuatan aku n aku melengkapkan hidup dia... :')

Kisah KAMI,
Kisah Vanilla n Coklat,
Kisah Spongebob n Patrick,
Kisah Dax pelik n Dak Cartoon :)
Kisah ape pon kami..

HANIE
Dax PELIK 

Hari yang mungkin xdapat dilupakan..
Tetibe PAntai Batu BuRok Kuala TerenggaNu jd
tempat paling indah n bermakna dlm hidop aku....
mwahhahaha !! kejam x ayt akuh~
lalalaaa~

Kenapa ek ? Xtaw ! xtaw ! xtaw ...


 waiting ~ waiting u ~
lame nyer lah...awat xsampai2 g kan..erkk =='
nasib baiklah i x naik kapal terbang cari dia..
kot2 lah SESAT ke kan..bwek :P

pastu KAMI..

---STORY SENSORED--
 haha..ops! 

then,
Main2 pasir kat pantai..tulis msg kat pasir..
bisu kejap xtaw kenape..haha...

'' awk ❤ ?--> hanie conteng 

x pon..--> dia

mencik ! --> hanie

malu ~~ --> dia

ngadew ! --> hanie
...

miss sy x ? -->hanie

xpon..--> dia

(T.T) ~ --> hanie


            ❤   ~ -- > dia
❤ ❤ 


:) --> hanie





ha nie lah terjadi bila dah xda kerja..

lalalallaa~


   (^.^)

 (^o^)V peace ~

boleh x kalau masa tak berjalan..
terhenti..hmm~ (T.T)
macam xnak bagi dia pulang jek aritue..aku pun gedik xnak masok2 dah kolej kan..hahaha... :')
MENCIK NYER !!!!

hahahha...haish..
biarkan lah hubungan kami berkekalan...amin~
(semangat !)

p/s JOM G KHUSUS KAWEN KOLEJ SY WAT~ lalaalaa~

karna cinta aku jadi sepi...karna cinta aku jadi riang..karna cinta aku jadi pilu...karna cinta kini ku sendiri..karna cinta pelangiku hilang...karna cinta matahari pergi...namun ku yakin dalam hatiku....cintaku tak boleh membunuhku



oklah..sampai cnie jelah mampu aku coretkan..
aku harap coretan ni akan kekal utk aku luahan kan kat cnie..
salam~ papay~

adaakukesahapekaukesah | hanie bee

5 comments:

  1. ngongek!! nak nangess~~ wuuu T.T

    ReplyDelete
  2. tingat zaman mude2~ lalala~ ^^
    i'm happy 4 u ngongek~ =)

    ReplyDelete
  3. Atoto, sweet doh :) Semoga bahagia okay? Elakkan maksiat! Hahaaa *Piyaaa

    ReplyDelete
  4. nurul :: sob3...ni yg nak tachink ni..mudahan2 kita bsme2 bahgia ok cenget :)

    sofe :: haha..choi lah~ mne ad biaser2 jek..insyallh~amin :)
    p/s mne ad maksiat larh..xda pon ok..hahaa
    :P

    ReplyDelete

 

Hɑиɨє Bєє♔ §WEET LɨKE HღNEY Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting