Monday, November 22, 2010

Main Masak-masak Cuti SEM (^__^)

Posted by Hanie Bee at 10:25 PM
Assalamualaikum,
Salam sejahtera wat kawan2 sekalian..
Bermula ny sy dsni..
D'tengah hari buta n perit nie (huhuhu..smbl mgesat peluh)
Dengan ini sy Berikrar akan membuat kek,masak n llg spnjg cuti sem ni..
(kompident jek...lalalalaaa)


Knp?Kowg xpercayer kew...
Percayalhhhhhhhhhhhhh...(lgu Dato'Ct)
hohohoho....jgn lah wat muka camtue..
Koi taw lah kowg sume xcyer kan..xpe2..

T koi wat kek,cheese tart ke..kowg jgn ngesss xmerasa taw..kan3..hehhe..Bukan ape,my mum beria sgt suru koi main masak2..(xda lah kata gtue,sje tmbh ayt..hehe)
Then,plan nak amek lesen moto n keter..(sambg stlah tertunggak)
hoooo..kemalasan deyhh....
Nape?
Perluke?
Perlu kot,lau kowg xamek lesan t susa nak b'foya2..nak merayap..nak merempet..nak drift..kan3....hekhkehekehk(muka dajal !!)
agagaggagaaga.. ^^
kowg xpyhlah nak wat muka suci ngn aku keyh..
gelii jerk...
muka kowg xwat kerja mcm yg saya terterakan di atas..
boo0oleh cayyyerreeee kew ?
(musykil n pnuh pragsagka..)
Lain lah aku..
Baik....baik hati...sopan santun...(perahsantan lebehh)
choiiii ~!!!
Mana Mungkin Hanie BEe bgitue..
Buang tebiat kot..hahaha
xdalah,mksd aku,....
Aku xdalah baik cmtue skali..
AVERAGE jek...
average jek yer Tuan2 n Puan2,....
lalalalalllalalalala..ahhaha !!!


Lagi 1,ape aku plan nak wat lg cuti2 nie kan..
ingat nak kjer..tp xtaw lah lg..
nak kjer kat tmpt aku nie...fulus smkin lme smkin hilang..
Xtaw lah hilang kat mne kn3....
(muka xbersalah..hehhe)
So,aku kena lah cari sumber rezeki nak sara hdop aku yg serba sderhana nie..
Sape lg nak bgi mkn kucing2 aku yg kat uma 2 lau x ke aku...(poyo japp..)
Lg2 kucg Kesygn aku..Leo d'Spartan...hahah!!
(knp SPARTAN ? kn owg2 spartan kuat2..hehe)

Tapi yg pentg aku dah kaci upgrade bilik2 aku..
Mksd nyer..ehemmm ~
Kemas kan..hehhe..
jika d'bndgkan sblom ni....!!
Fuhhh cantekk bebehh..(cntek lh sgt..)
Kemas,teratur,bercadar,bersapu.....heee~ :D
(kowg terbalikan lah sume 2 yer...shy2 nak trus trg..lallala)
Mana brg2 khazanah alam aku bwk balik jgka dah d susun...
2 blom msok haiwan ternakan aku simpn kat GOBOK bilik kat U...
hehhehe....kata U jengka..
Adlah lah dlm 1 sem ni aku mgumpulkn ternakan sprti...
Tikus..Lipas..Kumbg....Cik Biii pon ad..hahha.....
bukan sng taw....huhuhu...
ahli pergurusAN LADANG N HAIWAN
yg bwibawa lg efisyen nyahhhh~~~~
Awwwwww!
hehehehhehehehe...(farah hani jgn traser u....)
agaggagaga (^_^)

Sebelom terlupe sape2 yg terigin sgt nak masak nak cuba resepi baru ker kan..
Kowg leh try kat web nie...best gak..byk pilihan...
mcm2 ad..roti,kek,lauk ker..tart ke..(lapo lah pulok..)
Sajer nak Share2 ngn kowg..
SHARING IS CARING :)
ni laman web ny :http://www.myresipi.com

Gudluck uolLLssssSS :)
TILL END~
WASALAM~

c(:

3 comments on "Main Masak-masak Cuti SEM (^__^)"

farah16_honey on November 23, 2010 at 4:06 AM said...

chet!!nk gak mention name ak dlm entry biol lg dusta ko ni..haha
wei,btul ke ko nk main masak2 ni??ko nk join ak gak eh..resepi kek ape yg ko ad??kasi la kt ak..kalo dh jd nnt ak buat utk ko..amacam??haha

Hanie Bee on November 24, 2010 at 10:25 AM said...

syus dear..huhu..ak nak wat...ko g kat link ak bgi kat ats 2..byk gak resepi juz kne pndai pilih..heheh

farah16_honey on November 26, 2010 at 6:03 AM said...

dh penat ak tatap web tu..hmpir suma resepi ak dh buat la..
ak nk link yg baru pny..hehe

Post a Comment

Monday, November 22, 2010

Main Masak-masak Cuti SEM (^__^)

Assalamualaikum,
Salam sejahtera wat kawan2 sekalian..
Bermula ny sy dsni..
D'tengah hari buta n perit nie (huhuhu..smbl mgesat peluh)
Dengan ini sy Berikrar akan membuat kek,masak n llg spnjg cuti sem ni..
(kompident jek...lalalalaaa)


Knp?Kowg xpercayer kew...
Percayalhhhhhhhhhhhhh...(lgu Dato'Ct)
hohohoho....jgn lah wat muka camtue..
Koi taw lah kowg sume xcyer kan..xpe2..

T koi wat kek,cheese tart ke..kowg jgn ngesss xmerasa taw..kan3..hehhe..Bukan ape,my mum beria sgt suru koi main masak2..(xda lah kata gtue,sje tmbh ayt..hehe)
Then,plan nak amek lesen moto n keter..(sambg stlah tertunggak)
hoooo..kemalasan deyhh....
Nape?
Perluke?
Perlu kot,lau kowg xamek lesan t susa nak b'foya2..nak merayap..nak merempet..nak drift..kan3....hekhkehekehk(muka dajal !!)
agagaggagaaga.. ^^
kowg xpyhlah nak wat muka suci ngn aku keyh..
gelii jerk...
muka kowg xwat kerja mcm yg saya terterakan di atas..
boo0oleh cayyyerreeee kew ?
(musykil n pnuh pragsagka..)
Lain lah aku..
Baik....baik hati...sopan santun...(perahsantan lebehh)
choiiii ~!!!
Mana Mungkin Hanie BEe bgitue..
Buang tebiat kot..hahaha
xdalah,mksd aku,....
Aku xdalah baik cmtue skali..
AVERAGE jek...
average jek yer Tuan2 n Puan2,....
lalalalalllalalalala..ahhaha !!!


Lagi 1,ape aku plan nak wat lg cuti2 nie kan..
ingat nak kjer..tp xtaw lah lg..
nak kjer kat tmpt aku nie...fulus smkin lme smkin hilang..
Xtaw lah hilang kat mne kn3....
(muka xbersalah..hehhe)
So,aku kena lah cari sumber rezeki nak sara hdop aku yg serba sderhana nie..
Sape lg nak bgi mkn kucing2 aku yg kat uma 2 lau x ke aku...(poyo japp..)
Lg2 kucg Kesygn aku..Leo d'Spartan...hahah!!
(knp SPARTAN ? kn owg2 spartan kuat2..hehe)

Tapi yg pentg aku dah kaci upgrade bilik2 aku..
Mksd nyer..ehemmm ~
Kemas kan..hehhe..
jika d'bndgkan sblom ni....!!
Fuhhh cantekk bebehh..(cntek lh sgt..)
Kemas,teratur,bercadar,bersapu.....heee~ :D
(kowg terbalikan lah sume 2 yer...shy2 nak trus trg..lallala)
Mana brg2 khazanah alam aku bwk balik jgka dah d susun...
2 blom msok haiwan ternakan aku simpn kat GOBOK bilik kat U...
hehhehe....kata U jengka..
Adlah lah dlm 1 sem ni aku mgumpulkn ternakan sprti...
Tikus..Lipas..Kumbg....Cik Biii pon ad..hahha.....
bukan sng taw....huhuhu...
ahli pergurusAN LADANG N HAIWAN
yg bwibawa lg efisyen nyahhhh~~~~
Awwwwww!
hehehehhehehehe...(farah hani jgn traser u....)
agaggagaga (^_^)

Sebelom terlupe sape2 yg terigin sgt nak masak nak cuba resepi baru ker kan..
Kowg leh try kat web nie...best gak..byk pilihan...
mcm2 ad..roti,kek,lauk ker..tart ke..(lapo lah pulok..)
Sajer nak Share2 ngn kowg..
SHARING IS CARING :)
ni laman web ny :http://www.myresipi.com

Gudluck uolLLssssSS :)
TILL END~
WASALAM~

c(:

3 comments:

  1. chet!!nk gak mention name ak dlm entry biol lg dusta ko ni..haha
    wei,btul ke ko nk main masak2 ni??ko nk join ak gak eh..resepi kek ape yg ko ad??kasi la kt ak..kalo dh jd nnt ak buat utk ko..amacam??haha

    ReplyDelete
  2. syus dear..huhu..ak nak wat...ko g kat link ak bgi kat ats 2..byk gak resepi juz kne pndai pilih..heheh

    ReplyDelete
  3. dh penat ak tatap web tu..hmpir suma resepi ak dh buat la..
    ak nk link yg baru pny..hehe

    ReplyDelete

 

Hɑиɨє Bєє♔ §WEET LɨKE HღNEY Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting